ghijohansson Postad 27 april 2015 Författare Postad 27 april 2015 Jag bad Petri Storlöpare att lägga mitt dokument på hans hemsida. slowlifefilm Ett sätt att få tillgång till mina manus är alltså att gå till länken, ta en titt nedanför fotot av mig, och klicka på "Ladda ner". Men jag kommer att fortsätta logga in, så den som vill kan be mig skicka. Jag tycker det är trevligt om folk berättar för mig vad de lyckats göra med mina manus. Ja, Petri lägger gärna även upp andra filmare. 0 Citera
Spaceromancer Postad 16 maj 2015 Postad 16 maj 2015 Jag bad Petri Storlöpare att lägga mitt dokument på hans hemsida. slowlifefilm Ett sätt att få tillgång till mina manus är alltså att gå till länken, ta en titt nedanför fotot av mig, och klicka på "Ladda ner". Nu ligger nedladdningslänken här istället: GHI Johansson | Slowlife Film 0 Citera
ghijohansson Postad 11 september 2016 Författare Postad 11 september 2016 Jag blev nyligen tillfrågad om erbjudandet fortfarande gäller. Därför fann jag för gott berätta att det fortfarande gäller. 0 Citera
ghijohansson Postad 22 november 2016 Författare Postad 22 november 2016 Några personer har berättat att de ej kunnat ladda ner mitt dokument med manus. Aktuell adress för dokumentet är http://www.slowlifefilm.se/2015/05/14/ghi-johansson-2/ Bara klicka där det står "ladda ner". Fungerade när jag provade med en dator som har WinXP och Google Chrome. Den som misslyckas med att ladda ner kan ge mig sin e-postadress så skickar jag manus som e-brev. 0 Citera
Denwik Postad 23 november 2016 Postad 23 november 2016 Det hade varit underbart! dennis.berndtsson@gmail.com 0 Citera
ghijohansson Postad 25 november 2016 Författare Postad 25 november 2016 Jag skickade för en minut sedan. Var snäll bekräfta mottagandet. 0 Citera
Wiseman Postad 29 november 2016 Postad 29 november 2016 Hej! Om erbjudandet kvarstår så tar jag gärna emot dem på min mail adress, (siverfilm@hotmail.com) Jag tackar varmt för din vänlighet och generositet! 0 Citera
ghijohansson Postad 29 november 2016 Författare Postad 29 november 2016 Erbjudandet är fortfarande aktuellt så jag skickade för en minut sedan. 0 Citera
ghijohansson Postad 23 februari 2018 Författare Postad 23 februari 2018 I och med att en annan person startade en tråd om önskemål att få manus så fann jag för gott berätta att mitt erbjudande fortsätter att vara aktuellt. 0 Citera
Nicke1604319939 Postad 27 december 2018 Postad 27 december 2018 På pricken exakt vad jag sökte,googlade och sistaminutenletade efter att göra på nyårsafton med flickvän och hennes dotter. Tusen tack snälla du, har laddat ner filen och kikat igenom. Letade rätt på inloggningsuppgifter bara för att säga Tack så hemskt mycket! 0 Citera
ghijohansson Postad 29 december 2018 Författare Postad 29 december 2018 Tackar uppriktigast för vänligheten. 0 Citera
Manuskript Önskas Postad 30 oktober 2024 Postad 30 oktober 2024 Hej ! Det låter mycket Intressant om det gick att skicka Fil Manuskripten Björn Karl Sädbom 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.