T-kock Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Som jag sagt nån gång tidigare så håller jag och några polare på med en film om ett krig mellan päron och äpplen. Början på manuset finns här: http://voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=3082 I vilket fall som helst har jag byggt upp några modeller på hur karaktärerna typ ska se ut som jag slänger upp här nu. Kommentarer om förbättringar vore najs. Finns det någon därute som är skillad inom 3D-animering (Maya) och skulle kunna tänka sig att hjälpa till så ere bara att säga till :) Notera att modellerna inte är färdiga, speciellt inte äpplet :I 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted February 13, 2005 Author Share Posted February 13, 2005 Fler bilder :) Ska nog slänga upp en hemsida sen men just nu får dem ligga här :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malte Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Hejhej. Jag sysslar endel med Maya och skulle gärna hänga pâ och göra nât äpple eller päron. :) Jag bor pâ Gran Canaria,. men vad gör det när det finns internet! Mail me a mission!! maltespost@hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts