T-kock Postad 12 februari 2005 Postad 12 februari 2005 Som jag sagt nån gång tidigare så håller jag och några polare på med en film om ett krig mellan päron och äpplen. Början på manuset finns här: http://voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=3082 I vilket fall som helst har jag byggt upp några modeller på hur karaktärerna typ ska se ut som jag slänger upp här nu. Kommentarer om förbättringar vore najs. Finns det någon därute som är skillad inom 3D-animering (Maya) och skulle kunna tänka sig att hjälpa till så ere bara att säga till :) Notera att modellerna inte är färdiga, speciellt inte äpplet :I 0 Citera
T-kock Postad 13 februari 2005 Författare Postad 13 februari 2005 Fler bilder :) Ska nog slänga upp en hemsida sen men just nu får dem ligga här :) 0 Citera
malte Postad 20 februari 2005 Postad 20 februari 2005 Hejhej. Jag sysslar endel med Maya och skulle gärna hänga pâ och göra nât äpple eller päron. :) Jag bor pâ Gran Canaria,. men vad gör det när det finns internet! Mail me a mission!! maltespost@hotmail.com 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.