Nordahlaren Postad 13 september 2012 Postad 13 september 2012 Jag hade laddat ner Celtx, manusprogram, på svenska till min gamla dator. Men nu har jag en ny dator och hittar inte den svenska versionen av Celtx! Vad kan jag hitta den? 0 Citera
Désirée Postad 13 september 2012 Postad 13 september 2012 Om du går in på Celtx.com och loggar in, går till Software - Desktop så kan du välja språk vid länken där du laddar ner. 0 Citera
angleblue63 Postad 25 september 2012 Postad 25 september 2012 joggar och/eller äter glass, sitter och tar igen sig i någon park, vilket skulle kunna visa att man kan ha fritid även fast man är i stan. Det är bara din fantasi som sätter begränsningarna! Musik kan t.ex. göra något oviktigt till något fint/avslappnande och intressant. Har du några egna tankar på vad du vill ha med i filmen? 0 Citera
Désirée Postad 25 september 2012 Postad 25 september 2012 joggar och/eller äter glass, sitter och tar igen sig i någon park, vilket skulle kunna visa att man kan ha fritid även fast man är i stan. Det är bara din fantasi som sätter begränsningarna! Musik kan t.ex. göra något oviktigt till något fint/avslappnande och intressant. Har du några egna tankar på vad du vill ha med i filmen? Jag tror att du svarat på något annat. . . 0 Citera
Désirée Postad 26 september 2012 Postad 26 september 2012 Bots kallas dem för ;) Use ur epic mod power! Kan vara så. Suck. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.