Nordahlaren Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Jag hade laddat ner Celtx, manusprogram, på svenska till min gamla dator. Men nu har jag en ny dator och hittar inte den svenska versionen av Celtx! Vad kan jag hitta den? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Om du går in på Celtx.com och loggar in, går till Software - Desktop så kan du välja språk vid länken där du laddar ner. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angleblue63 Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 joggar och/eller äter glass, sitter och tar igen sig i någon park, vilket skulle kunna visa att man kan ha fritid även fast man är i stan. Det är bara din fantasi som sätter begränsningarna! Musik kan t.ex. göra något oviktigt till något fint/avslappnande och intressant. Har du några egna tankar på vad du vill ha med i filmen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 joggar och/eller äter glass, sitter och tar igen sig i någon park, vilket skulle kunna visa att man kan ha fritid även fast man är i stan. Det är bara din fantasi som sätter begränsningarna! Musik kan t.ex. göra något oviktigt till något fint/avslappnande och intressant. Har du några egna tankar på vad du vill ha med i filmen? Jag tror att du svarat på något annat. . . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Bots kallas dem för ;) Use ur epic mod power! Kan vara så. Suck. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts