emki11 Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Tänkte fråga er som vet, kan man koppla kameran till laptop, så när man filmer så kan man se de man filmer i laptopen? allså menar att bilden ska komma i laptopen direkt när man filmer, så man kan se det bättre. hur gör man det isåfall? vad behöver man för kablar eller annat? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fürni Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 "Kameran"? En EOS 60D? En GoPro HERO2? En Krasnogorsk-3? Var lite mer specifik. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Dels är det intressant att veta vad du har för dator, och sedan kamera. Jag tvivlar att du kan göra några referens-överföringar via tex. USB. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emki11 Posted July 28, 2012 Author Share Posted July 28, 2012 canon d550. sen har jag andra kameror som jag ska låna, men vet inte tills nu, är det nån skillnad viken kamera det är eller? Jag ska inte överföra de ska se live på datorn när jag filmer så jag kan se med större bild, 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts