Kim-O Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Lägger upp en teaser på min senaste film Bakbunden, filmen i sig är 12 minuter lång och är inom thriller-genren. Jag har även använt mig av en speciell berättarteknik. Ta gärna en titt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDIP Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Ser spännande ut! Väntar med spänning. Synd bara att köra med GoPro. Jävligt praktiskt för en film som ska vara i det perspektivet, men tyvärr så tycker jag att kvalitén tar för mycket stryk. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Tvivlar på att det är GoPro'ns fel. Har själv använt en sån och fått grymma resultat så det måste vara antingen hanteringen eller något i post som sabbat bilden på tuben. Gillar konceptet starkt! Har själv velat ta mig an något liknande. Dock kanske jag håller med ovan en aning då bilden verkar lite... hm.. "sabbad" (?). Väntar med spänning på resultatet! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Gillar konceptet starkt! Har själv velat ta mig an något liknande. Dock kanske jag håller med ovan en aning då bilden verkar lite... hm.. "sabbad" (?). Dåligt ljuslagt inomhus och ev. för högt iso för att ha längre skärpedjup antar jag... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts