Kim-O Postad 30 juni 2012 Postad 30 juni 2012 Lägger upp en teaser på min senaste film Bakbunden, filmen i sig är 12 minuter lång och är inom thriller-genren. Jag har även använt mig av en speciell berättarteknik. Ta gärna en titt! 0 Citera
JDIP Postad 1 juli 2012 Postad 1 juli 2012 Ser spännande ut! Väntar med spänning. Synd bara att köra med GoPro. Jävligt praktiskt för en film som ska vara i det perspektivet, men tyvärr så tycker jag att kvalitén tar för mycket stryk. 0 Citera
Quantum Postad 1 juli 2012 Postad 1 juli 2012 Tvivlar på att det är GoPro'ns fel. Har själv använt en sån och fått grymma resultat så det måste vara antingen hanteringen eller något i post som sabbat bilden på tuben. Gillar konceptet starkt! Har själv velat ta mig an något liknande. Dock kanske jag håller med ovan en aning då bilden verkar lite... hm.. "sabbad" (?). Väntar med spänning på resultatet! 0 Citera
Mattihp Postad 1 juli 2012 Postad 1 juli 2012 Gillar konceptet starkt! Har själv velat ta mig an något liknande. Dock kanske jag håller med ovan en aning då bilden verkar lite... hm.. "sabbad" (?). Dåligt ljuslagt inomhus och ev. för högt iso för att ha längre skärpedjup antar jag... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.