Jonn Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 håller på att utveckla en karaktär "Orlando" för olika animerade sketcher och skulle vilja ha lite feedback. Här är två exempel... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonn Posted November 23, 2012 Author Share Posted November 23, 2012 synpunkter? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MugshotPaparazzi Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Kan inget om animation - såå, i mina ögon är det kalas. Roligt, (lite som den där apan minns inte vad han heter...) Kul! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonn Posted November 23, 2012 Author Share Posted November 23, 2012 Kan inget om animation - såå, i mina ögon är det kalas. Roligt, (lite som den där apan minns inte vad han heter...) Kul! ah, jag vet vilken du menar, ja man skulle kanske kunna tro att jag inspirerats av den, men den här kom jag på innan jag såg den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts