david- Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Här är ett av jobben jag fick göra i USA. Träffa den här skådespelaren, Max Faugno, som hade sett första trailerna på The Final Dance och ville att jag skulle göra en liknande scen med han. Använde mig av min Panasonic GH2, och för er som är GH2 användare: Patchen var Orion v4b (-2+1+2-1) Nostalgic. Objektiv: Samyang 35mm 1.4 Spelade in i 720p 60fps, och för att inte ens vara full HD tycker jag kameran gjorde ett bra jobb måste jag säga. Saknar dock Cinestyle för gradingen, men det är ändå inte allt för svårt att grada GH2 filer. Använda mig av DaVinci Resolve. Twixtor och partiklarna (Trapcode Particular) gjordes i AE. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 snygg, men vad är Twixtor för något? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peus Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Slowmotion plug-in till After Effects. Första träffen på google: RE:Vision Effects, Inc. : Products: Twixtor Mvh /Pontus w 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts