Spassy Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 En kortfilm där jag försökte åstadkomma, om jag må kalla det, 'Psykedelisk Effekt'. Inspirerat av 2001: A Space Odyssey. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fürni Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Ja... det finns väl inte så mycket att säga. Jag försöker vara konstruktiv, men... "diverse färgfilter" är inte riktigt lika upphetsande som det var 1968. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Nog för att kommersiella produktioner brukar vara enformiga och tråkiga, så måste jag dock säga att dessa konstnärliga kan vara minst lika intetsägande. Psykedelik brukar annars bestå av evighetsmönster i olika färger, här känns det mest som du plockat ihop lite av varje och lagt på färgfilter på dem. Man kommer liksom aldrig in i flowet utan du hoppar mellan sekvenser i olika färger, jag skulle inte kalla det psykedeliskt. Snarare irriterande. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts