Mr_Behavior Postad 22 mars 2012 Postad 22 mars 2012 Jag spelar i ett RapRock band som under senvåren/försommaren tänkt spela in en musikvideo! Jag undrar om det finns någon/några här på voodofilm som är intresserade av att vara delaktiga i detta. Det handlar om allt från att komma med manus-ideer till att ljussätta och filma mm.. Maila mig gärna på: behavestudios@live.se för intresse eller mer info.. Kankse även finns någon som är intresserad av att redigera?? 0 Citera
pld Postad 22 mars 2012 Postad 22 mars 2012 Kan man på något sätt lyssna på låten som ni ska göra musikvideo till eller en annan låt som ni gjort? Vart är det tänkt att ni ska spela in och har ni utrustning för inspelning av musikvideo? /Jesper 0 Citera
PontusParson Postad 27 mars 2012 Postad 27 mars 2012 Jag spelar i ett RapRock band som under senvåren/försommaren tänkt spela in en musikvideo! Jag undrar om det finns någon/några här på voodofilm som är intresserade av att vara delaktiga i detta. Det handlar om allt från att komma med manus-ideer till att ljussätta och filma mm.. Maila mig gärna på: behavestudios@live.se för intresse eller mer info.. Kankse även finns någon som är intresserad av att redigera?? Vart håller bandet hus? Kan tänka göra den. :) 0 Citera
Kai Helbo Postad 13 april 2012 Postad 13 april 2012 Alltid intressant med musikvideos! Var nånstans i landet håller ni hus? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.