Gå till innehåll

ALON Productions Intro 2012


Otto93

Recommended Posts

För mycket effekter och för lite logo, anser jag. Om du jobbade mer med texten (typsnitt, färg, design, symbol(?)) så hade det

blivit bättre. Det vore kul om du lekt mer med explosionerna och elden mer så det inte blir direkt hämtat ur Action Essentials 2.

Kanske få texten att sprängas? Eller kanske ingen explosion alls? Gillade dock konceptet med att linjen i mitten var som en

stubin. Resultaten kan du dock jobba mer på tycker jag!

 

En stubin brinner förövrigt mycket sällan. Oftast kastar den gnistor istället (sparkles).

 

Sen det där med berget. Känns för mycket Paramount. Kolla om ni kan hitta något mer eget. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tänker som så. Antingen väljer man en mer simpel och stilistisk tappning, eller så slår man på. Det känns som ni valt det sämsta av två världar. Först och främst absolut vit, mycket enkel text, sedan ett filmklipp/bild som inte ser ut att höra ihop med texten alls, för att sedan slänga på lite effekter och hoppats att det ska bli bra. Jag tycker att antingen ska man liksom implementera bakgrunden mer, eller så ska man inte ha någon alls och köra hel-grafiskt. Effekterna känns som att de är där för att vara där och inte mycket mer. Jag ser ingen helhet. Bara en enda röra.

 

Aningen negativ? Kanske, men det känns som om hela konceptet måste arbetas om. Gör det, precis som Quantum sa, till "er".

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...