makkeliiito Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Skulle göra en film på 24 timmar! Tema - "Jag blir bara mer och mer förbannad" Miljöer som skulle vara med - Bastu, Balkong & Skolsal. Saker som skulle vara med - Fickkniv, Halsband & Barncykel. Från idé till färdig film på 24 timmar, ge gärna all sort kritik! Tack :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamantis Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Kul projekt! Gillade känslan i filmen. Schyst kamera arbete och bra bild. Ljudet i dialoger kan bli mycket bättre. En trevlig liten film, även om varken min själ eller intellekt stimulerades nämnvärt. tack att du delade! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamantis Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Känslan jag nämnde ovan kanske skall förtydligas till tonårsnostalgi och bullen :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts