Fredrik Magnusson Postad 26 februari 2012 Postad 26 februari 2012 Hej! Det här är mitt senaste försök till en mini-dokumentär, jag är helt ny när det kommer till detta så jag skulle uppskatta lite kritik från allmänheten. Den spelades in under min senaste resa till USA, det var ett ganska spontant projekt utan mycket planering. Spelades in med 5D MKII och 7D med L-optik. Tack för din tid. // Fredrik :) 0 Citera
PontusParson Postad 26 februari 2012 Postad 26 februari 2012 Ritkigt schysst! Du verkar gilla att göra lite samma saker som jag, oplanerade inspelningar för att sedan redigera ihop det till vad blir. Gillade bilderna riktigt mycket. Man kunde fått följa mannen som talade lite mer, lite mer ett porträtt av honom. Den kunde även varit lite längre. ;) 0 Citera
Fredrik Magnusson Postad 27 februari 2012 Författare Postad 27 februari 2012 Tack! Det ska jag tänka på till nästa gång. Den blev lite kort, jag vet. Snubben jag intervjuade gick in på så mycket strategi som den genomsnittliga tittaren inte skulle varit intresserad av tror jag. Har du någon portfolio man kan kolla på? :) 0 Citera
Janko Postad 2 mars 2012 Postad 2 mars 2012 Riktigt snyggt filmad måste jag säga :). Men skulle dock velat sätt den som talade. Var det han i början? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.