bobbyem Postad 30 januari 2012 Postad 30 januari 2012 En kortfilm som jag och min gode vän Staffan(som söker till DI) gjorde för ett litet tag sedan. Håll till godo! 0 Citera
bobbyem Postad 30 januari 2012 Författare Postad 30 januari 2012 Slutartiden ser helt skum ut? Hade du på frame blend under renderingen? Fråga mig inte, bild och sånt har jag ingen koll på tyvärr. Inte mitt fält om man säger. 0 Citera
forefalt Postad 30 januari 2012 Postad 30 januari 2012 Blev positivt överraskad! Gillar idén. Ska jag anmärka på något som skulle kunna förbättras så är det nog de statiska stativbilderna. Hade gärna sett att kameran rörde sig lite mer. I det stora får den tummen upp. 0 Citera
MrOddwick Postad 31 januari 2012 Postad 31 januari 2012 Filmen i stort såg bra ut. Det som jag märkte var som någon sade tidigare att slutartiden var lite skum. Rörelserna blev suddiga ibland. Annars kändes det inte som om handlingen var det viktiga i filmen. Självmordstemat har jag sett väldigt många gånger innan. Visst hade denna film ett litet ovanligt slut, men annars var det gamla vanliga ingen-älskar-mig-jag-begår-självmord-temat som syntes väldigt tydligt. Fotot var snyggt och stabilt i överlag. Det som syntes av skådespelet såg bra ut. Ni har potential och det skulle vara kul att se fler filmer ifrån er! 0 Citera
bobbyem Postad 31 januari 2012 Författare Postad 31 januari 2012 Filmen i stort såg bra ut. Det som jag märkte var som någon sade tidigare att slutartiden var lite skum. Rörelserna blev suddiga ibland. Annars kändes det inte som om handlingen var det viktiga i filmen. Självmordstemat har jag sett väldigt många gånger innan. Visst hade denna film ett litet ovanligt slut, men annars var det gamla vanliga ingen-älskar-mig-jag-begår-självmord-temat som syntes väldigt tydligt. Fotot var snyggt och stabilt i överlag. Det som syntes av skådespelet såg bra ut. Ni har potential och det skulle vara kul att se fler filmer ifrån er! Roligt att höra! Vi hade bara ett stillbildsstativ så det gick inte att panna tydligen. Slutartiden får jag fråga Staffan, det var det första han filmade med 5Dn. Själv vet jag tyvärr ingenting om video, vilket kan bli frustrerande. Speciellt då vi skulle exportera filmen. Själva tanken med filmen enligt mig var att göra en samhällskritisk svart komedi. Min tanke var inte att han går och gräver ned sig i en äggstinkande mosse för att han känner sig ensam, utan att han gör det som en reaktion på hur meningslös och onaturlig tillvaro vi lever i. Gå upp innan det ens är ljust ute för att åka till jobbet där man skall producera varor och tjänster som inte gör världen bättre på något sätt. Och sedan konsumera andra meningslösa varor och tjänster för det kapital man jobbat ihop, för att hela karusellen skall gå runt. Det är det som kan få mig att vilja gå och gräva ned mig i en mosse iaf. Huruvida den känslan framgick av filmen... är upp till var och en. 0 Citera
Aettan Postad 7 januari 2020 Postad 7 januari 2020 Spam borttaget. /Pace Öh nörske börske kan du inte bara skicka stålarna 0 Citera
Aettan Postad 25 januari 2020 Postad 25 januari 2020 Ni måste träna mera det blev ju torsk i handboll nörske börske inte kan vi spela på er dumskalle Velg mine preferanser på sportsbettingstedet 0 Citera
ftg098 Postad 27 januari 2020 Postad 27 januari 2020 Vad mörkt slut. Visst kan inte allt sluta lyckligt men hoppades på att han hamnade på en solig strand. 0 Citera
Aettan Postad 16 mars 2020 Postad 16 mars 2020 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2.1 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Spam borttaget. Mvh Voodoo Film forum Öh nörskebörske dra med din spelskit 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.