occasus Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Här är friheten större. http://www.archive.org/download/action/action.avi Högerklicka och välj "Spara mål som". Krävs nästan att du bor där för att förstå filmen ... 0 Citera
Dr.waga Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Är det någon mer än jag som får oönskade effekter av att klicka på ovanstående länk?? Men oönskade effekter menas att datorn hakar upp sig och sedan tokkraschar.. 2 ggr i rad!.. 0 Citera
Gussyl Postad 4 februari 2005 Postad 4 februari 2005 Bra sätt att döda intresset för den filmen. Jag tänker inte chansa på datorkrasch 2 ggr... 0 Citera
occasus Postad 4 februari 2005 Författare Postad 4 februari 2005 Inte så konstigt att datorn krånglar när man klickar direkt på länken ... fast det var mitt fel. Nu vet ni i alla fall att ni ska högerklicka och sen spara filen innan ni öppnar den! 0 Citera
Dr.waga Postad 5 februari 2005 Postad 5 februari 2005 He he, sorry, det var inte meningen att döda länken.. Jag kan nu berätta att det är INGA PROBLEM ALLS att ladda ner filmen så länge man högerklickar.. ;-) 0 Citera
Fredrik Postad 19 februari 2005 Postad 19 februari 2005 occasus: eftersom du skriver "Krävs nästan att du bor där för att förstå filmen" och jag inte bor där, känns det meningslöst att ens ge den en chans. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.