occasus Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Här är friheten större. http://www.archive.org/download/action/action.avi Högerklicka och välj "Spara mål som". Krävs nästan att du bor där för att förstå filmen ... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Är det någon mer än jag som får oönskade effekter av att klicka på ovanstående länk?? Men oönskade effekter menas att datorn hakar upp sig och sedan tokkraschar.. 2 ggr i rad!.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gussyl Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 Bra sätt att döda intresset för den filmen. Jag tänker inte chansa på datorkrasch 2 ggr... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted February 4, 2005 Author Share Posted February 4, 2005 Inte så konstigt att datorn krånglar när man klickar direkt på länken ... fast det var mitt fel. Nu vet ni i alla fall att ni ska högerklicka och sen spara filen innan ni öppnar den! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 He he, sorry, det var inte meningen att döda länken.. Jag kan nu berätta att det är INGA PROBLEM ALLS att ladda ner filmen så länge man högerklickar.. ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 Tack för all feedback :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 occasus: eftersom du skriver "Krävs nästan att du bor där för att förstå filmen" och jag inte bor där, känns det meningslöst att ens ge den en chans. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 Ahaaa, OK! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts