Gå till innehåll

Teammedlemmar och skådespelare sökes


Kim-O

Recommended Posts

Hej människor.

 

Jag är just nu i startfasen för ett kortfilmsprojekt, och jag söker medhjälpare till denna bravad.

Filmen i sig (projektinfo via Bakbunden | Filmbasen) är en 10-15 minutersfilm och handlar om en man som är under tvång av en kriminell organisation att göra inbrott hos sin svärfar för att antagonisterna i filmen inte ska döda hans fru. Filmen är psykologisk och stressframkallande, och det är huvudkaraktärens tankar och känslor som spelar mycket roll i filmen.

 

Som sagt är detta nyligen påbörjat, men jag håller på och hör runt efter medhjälpare. Det jag främst söker via Voodoo är följande:

 

- Ljudtekniker. För ljudupptagning på plats.

 

- Skådespelare. Man i åldern 25-30 år.

 

- Skådespelare. Kvinna i åldern 30-35 år.

 

- Röstskådespelare. Man i åldern 30-35 år.

 

Detta är tyvärr inget betalt jobb, då jag inte tror budgeten kommer räcka till det. Inspelning kommer förmodligen ske i närheten av Örebro. Manus till filmen och inom kort vidare produktionsteknisk information finns via länk till projekt.

Hör av er vid intresse eller frågor, jag går att nås här eller via e-post: Kim.Sundblad@live.se

 

Ha det gott!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...