Pace Postad 13 januari 2012 Postad 13 januari 2012 www.voodoofilm.org har fått ett litet nytt utseende. Tycker du det är lättare och snabbare att hitta nu, än tidigare? Vad tycker du om laddningstiden? 0 Citera
Schmikey Postad 13 januari 2012 Postad 13 januari 2012 känns inte som så jätte mycket har förändrats men samtidigt är jag ganska ny här. Ser bra ut annars! :) 0 Citera
Pace Postad 14 januari 2012 Författare Postad 14 januari 2012 Stämmer bra det, det är mest småändringar som i synnerhet påverkar hur det är att surfa via mobilen. Och en ny server (dock ej forumet), som jag mest av allt ville veta att den rullar på som den ska. :) 0 Citera
Golho Postad 14 januari 2012 Postad 14 januari 2012 I allmänhet så är det på rätt väg tycker jag, men sidan känns ändå väldigt gammaldags, med placeringen på bland annat menyn och "bannern". Hur som helst så känns i alla fall det som att reklamen på startsidan, mellan menyn och nyhetsfältet är lite felplacerad. 0 Citera
Pace Postad 14 januari 2012 Författare Postad 14 januari 2012 Ja, visst är annonsen något felplacerad just nu. Ser också att den nedre annonsen också hamnat lite off screen (o.s.). ;) Men jag är glad att det åtminstone rullar på som det ska, det var det jag var mest orolig för. Nu kommer den några nya artiklar inom kort också. :) 0 Citera
Golho Postad 18 januari 2012 Postad 18 januari 2012 Nu kanske vi är inne på mer funktion än ful och fint, men att kunna ha en identitet när man skriver kommentarer på nyheter precis som här i forumet skulle jag uppskatta grymt mycket. Det är ju inte bara att sätt att få fler att kommentera, men att kunna känna igen kommentatorer skulle inte vara fel. Att bara namnet är inte så mycket av en identitet tycker jag. En bild och så skulle vara kul att få alltså. :) 0 Citera
Pace Postad 18 januari 2012 Författare Postad 18 januari 2012 Jag förstår det och tanken har funnits tidigare. Dock är det två olika system som används, och därför blir det två sätt att skriva. Dessutom är tanken att vem som helst ska kunna skriva kommentarer, men inte nödvändigtvis på forumet. Det går att lösa dock, du kan ju använda samma användarnamn som här, och knyta en bild till din e-postadress genom Gravatar - Globally Recognized Avatars, vilket då kommer att synas bland kommentarerna. 0 Citera
Golho Postad 18 januari 2012 Postad 18 januari 2012 Jo, det blir lite krångligt när forumet är ... phpBB? Men tack för tipset med Gravavatar. :) 0 Citera
Pace Postad 19 januari 2012 Författare Postad 19 januari 2012 Forumet är vBulletin. Resten av Voodoo Film drivs av ett system som kallas Backplate. :) 0 Citera
Golho Postad 7 februari 2012 Postad 7 februari 2012 Har det hänt att det blivit något knas med designen nu? Det finns inga marginaler i boxarna och menyn är förskjuten helt åt vänster. Det känns helt enkelt inte rätt. :/ 0 Citera
Pace Postad 8 februari 2012 Författare Postad 8 februari 2012 Uppdatera din cache (CTRL+R). Ser det likadant ut? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.