Moviemakers Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Hej Jag har gjort ett projekt i Final Cut på Mac. När jag nu ska exportera det för distribution så vill inte vare sig Studio Pro eller Converter importera den... Antar att jag har fel codec, är det så bättre att börja om med ny codec eller går den att ändra nu? Sedan kan det ju givetvis vara tusen andra saker. Jag försöker svara på de frågor jag får angående inställningar jag gjort för projektet så snart jag kan. Har inte tillgång till det hemma men är tacksam för någon form av feedback. mvh Bella 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Om det är FCP du kör, prova exportera tidslinjen till en DVD eller Blu-ray direkt. Funkar inte det heller så har jag tyvärr inte mycket mer hjälp att ge dig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts