-
Similar Content
-
By Carl Johansson
Undrar om länken nedan stämmer?!? Och förresten använder någon här powerdirector? Är powerdirector ultimate bra?
Google Översätt
-
By JalleMan
Hej,
Jag filmar med en Canon Eos 550d och använder mig av Pinnacle Studios vid redigering. När jag ska lägga in min filer från kameran till Pinnacle Studios så går inte det, eftersom kameran spelar in .mov filer, vilket Pinnacle inte accepterar. Hur ska jag göra för att få in mina filer utan att tappa kvalitet eller att byta format till 4:3 i konverteringsprogram?
Jag filmar med inställningen 1920 1080 25fps i kameran.
Tacksam för svar,
JalleMan
-
By Else
Jag har spelat in film på min dotter med en digital vidiekamera (mini videoband). Sen har jag fört över det till datorn och Pinnacle studio 10,6. Nu är jag klar med redigeringen och ska bränna. Det går bra att bränna, men jag kan inte se någon film eller höra något ljud. De filer som finns på DVDn är IFO och VOB filer. Ska man kunna se på dem i en DVD spelare eller måste man göra om dem eller har jag haft fel inställning. Jag börjar misströsta att det ej blir någon film av min dotters första år.
-
By jämten
Hur kan jag förbättra resultatet när jag för över mina Hi8 band till min dator med hjälp av en videograbber,det blir dålig upplösning i bilden.
Har jag för dålig dator? Windows vista32 Intel®Core2Duo CPU T800 2,1GH
2GB Ram 250GB Rom.
-
Recommended Posts