Serhildan Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hallå där! Jag har tänkt göra min första kortfilm och behöver nu två skådespelare. En man vid 50-års åldern som ska agera hemlös och en man vid 30-års åldern som ska agera medelsvensson. Filmen kommer att vara på ca 4 minuter och kommer antingen att innehålla 1-2 repliker eller inga alls. Det kommer att bli både en kul och ny erfarenhet för er som för mig. Tidigare erfarenhet krävs ej! Är ung och har endast deltidsjobb, men skulle trots det kunna tänka mig ge en mindre symbolisk ersättning som tack. Det viktigaste är att vi har kul och gör en intressant film! Filmen kommer spelas in i Stockholmsområdet. Hör gärna av er! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serhildan Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 *uppdaterad text!* 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 testa filmcafé, där finns nog fler skådisar än här... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serhildan Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 testa filmcafé, där finns nog fler skådisar än här... :) Syftar du på forumet då eller? Tack för tipset! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Syftar du på forumet då eller? Tack för tipset! Släng in en annons :) Det är gratis 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts