storafroproductions Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 SFP Nytt - YouTube Den här filmen arbetade vi på i höstas och blev klara med den nu. Kommentera vad ni tycker, vad som är bra, dåligt och gärna varför :) Notera att vi är unga och inte professionella. Ha en bra dag och God jul! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonkolina Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Kul att ni försöker göra något, men det faller direkt. Den här skulle kunnat stanna på er hårddisk - tyvärr. Fixa mer på - texterna - upplägget - humorn - seriositeten (hänger ihop med humorn, gör man något "roligt" ska man inte le, kolla bara på Parlamentet) - tydligare nyhetsuppläsare 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beman376 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Jag vet inte hur ni spelar in ert ljud, men det är något ni kan jobba på. Det ser ju proffsigt ut med trådlös mygga, men vad ni spelar in på kan jag inte se. Även mikboom verkar ni använt er av. Men vart är det som andra kontakten på mikrofonsladden leder till? Jag gillar ''programmet presenteras av-rösten''. Kul att ni fick iväg skeletthuvudet i reklamfilmen. På vissa ställen så kommer ljudet ut i mono. Spelar ni in på en mono-mikrofon är det viktigt att ni senast i redigeringen gör om ljudet till stereo. Roligt att ni lyckats få in lite spännande monster-effekter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasingo Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 SFP Nytt - YouTube Den här filmen arbetade vi på i höstas och blev klara med den nu. Kommentera vad ni tycker, vad som är bra, dåligt och gärna varför :) Notera att vi är unga och inte professionella. Ha en bra dag och God jul! Utförandet inte så bra, idéerna bakom är riktigt roliga! Sällan man har så här kul när man tittar på film. =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts