Ekron Studio Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Tantlängtan, en kortfilm av Hanna Sköld med animerade inslag av mig visades igår kväll på svt :) Kolla gärna in den på play och ge feedback :) Tantlängtan - Kortfilm i SVT | SVT Play 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Anderberg Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Fin film! Klara budskap men ändå öppen för tolkning! Bra foto och animation. Blev mäkta imponerad över att det faktiskt tog ett tag innan jag såg att det filmade materialet hade klipps över till en animation. Enda jag kunde klaga på var att den kunde klipps ner lite. Var lite seg ibland! Men det behöver ju inte du tänka på, du har gjort ett mycket bra jobb! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigmackorgen Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Ja, vad ska man säga . . Blev nog lite berörd. Kul att ni fick med den på SVT, det är inte alltid man kommer med där, hehe. Får man fråga vart den är filmad? Tyckte jag kände igen platserna. Imponerande skådespel och utan att någon sa ett ord. Well done. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawhns Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Verkligen en fin film :) Riktigt bra bildberättande! Är inte riktigt säkert, men gissar på att den spelades in i Malmö :) Kan vara så att det finns flera ställen som ser lika ut. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekron Studio Posted September 17, 2012 Author Share Posted September 17, 2012 Tack sa mycket for all fin feedback. Ja den spelades mycket riktigt in i malmo :) Animationerna i min lilla studio i malmo de med ;) Det finns mojlighet att ladda ner och remixa en egen version av Tantlängtan här: Lady Crush » Granniverse här är nagra remixer: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts