Jump to content

Material till Greenscreen

warpz

Recommended Posts

Ja va på Bauhaus i går o shoppa lite....Kollade först på vaxduk..De hade en grön men den var för glansig. Hittade dock billigt skrikgrönt tyg....O så köpte ja några strålkastare....ska testa hur det fungerar......Lägger upp lite bilder när ja komemr igång

[citat=Biffen]Ja va på Bauhaus i går o shoppa lite....Kollade först på vaxduk..De hade en grön men den var för glansig. Hittade dock billigt skrikgrönt tyg....O så köpte ja några strålkastare....ska testa hur det fungerar......Lägger upp lite bilder när ja komemr igång[/citat]

Köpte samma tyg jag med. Funkade jättebra faktiskt

[citat=Lasse_laser][citat=Biffen]Ja va på Bauhaus i går o shoppa lite....Kollade först på vaxduk..De hade en grön men den var för glansig. Hittade dock billigt skrikgrönt tyg....O så köpte ja några strålkastare....ska testa hur det fungerar......Lägger upp lite bilder när ja komemr igång[/citat]

Köpte samma tyg jag med. Funkade jättebra faktiskt[/citat]

Vad kostar detta tyget från bauhaus? Är det värt pengarna?

kom inte ihåg kostnaden på tyget men det var priset i allafall.

Warps, funkar nog bara du lyser upp den bra. Jag testade att screena ut min hand på sånt och körde först med en vanlig lampa men den gav ifrån sig alldeles för gult ljus. Så jag bytte till en lampa med lite mindre gult o det funkade klockrent.