larni_weskel Postad 23 oktober 2011 Postad 23 oktober 2011 Här kommer ännu en musikvideo jag gjort. Den här gången var det till några kompisars band som ska släppa sin debutskiva snart. Det här är singlen och heter Genius. Låten finns just nu endast på iTunes. Kommer snart på Spotify. För mer info om bandet kolla The Bad Jealousy För mer info om musikvideoproduktion kolla Faster More Intense 0 Citera
StenR Postad 23 oktober 2011 Postad 23 oktober 2011 Här kommer ännu en musikvideo jag gjort. Den här gången var det till några kompisars band som ska släppa sin debutskiva snart. Det här är singlen och heter Genius. Låten finns just nu endast på iTunes. Kommer snart på Spotify. För mer info om bandet kolla The Bad Jealousy För mer info om musikvideoproduktion kolla Faster More Intense Länken ska nog vara Faster More Intense 0 Citera
larni_weskel Postad 25 oktober 2011 Författare Postad 25 oktober 2011 Både borde funka. Både med www och utan. 0 Citera
moonsson Postad 5 januari 2012 Postad 5 januari 2012 Hej! Riktigt nice känsla vad gäller ljussättning och i kameravinklar. Grymt att du valt en rätt kaxig färgton (även om jag personligen inte gått så mycket åt grönt, smaksak), det passar. Dock tänkte jag lite på synk mellan ljud och bild vad gäller trummisen. Särskilt i början kändes han klippt någon millisekund efter (kan ju vara eftersträvsamt om man gjort det medvetet). Jag hade nog klippt honom aningen tidigare än slagen, då det känns köttigare! Sen var det väldigt coolt med texten som förstärker texten (haha, låter lite dumt, men ni fattar) fast jag personligen tyckte det blev aningen mycket när det kom flera rader samtidigt och det kändes inte riktigt perfa från alla bildvinklar (med det inte sagt att jag skulle gjort det bättre själv) Tack för en fet video iaf! :D 0 Citera
tikktakk Postad 8 januari 2012 Postad 8 januari 2012 Riktigt snyggt filmad med kamerarörelser, ljus och allt. Uppenbart att killen vet vad han pysslar med. Gillar inte riktigt greppet med texterna som blinkar fram. Kanske hade de kunnat bli bättre på något annat sätt, eller om de var lite mer sparsmakade. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.