Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Öh.. ska försöka svara på din fråga.

Det finns nog lika många sätt att göra på som det finns filmer men ganska övergående är ju att ha en regissör som har det övergripande ansvaret ihop med en creative director som jobbar på reklambyrån. Men det beror på om man har en byrå eller inte, i vissa fall, som i det här, har vi som produktionsbolag kunden direkt, utan byrå. I detta fall är det regissören som stått för copy och regi.

Paketlösningar är inte så vanligt även om många produktionsbolag ihop med byråer naturligtvis tar hela ansvaret mot kund. Det finns mycket få kunder som har kompetens att själva sätta ihop ett filmteam men visst är det lättare att ta bra betalt om regissörens namn är välkänt.

Vet ej om det var svar på din fråga...?

Postad

Menade inte att låta dryg, mitt Öh... var mer att jag tänkte högt, som att jag inte riktigt visste vad jag skulle svara. Men jag hoppas att jag lyckade svara! :)

Postad

Kul att det uppskattas.

I detta fallet var det en Photron industrikamera, klarar upp till ca 5000fps i skaplig upplösning, detta är dock filmat i 1000fps. Vi hyr vår utrustning så det är olika kameror beroende på projekt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...