Kiggs Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Hej på er! Har efter studenten 2009 gjort 3 metalvideos. Samtliga videos är 0kr budget. har skrivit manus,fixat folk och utrustning,regisserat,filmat och klippt Vore verkligen kul med lite konstruktiv kritik om vad man kan tänka på till nästa gång. Ni kan se samtliga videos här Kiggezoos kanal - YouTube Senaste videon heter dEMOTIONAL -Alive (2011) innan dess gjordes dEMOTIONAL- Tomorrow Is today (2010) och först (Som även finns i en annan tråd) dEMOTIONAL-When She Cires (2009) Tack på förhand Kiggs 0 Quote
Nject Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Riktigt bra jobbat och dessutom riktigt bra musik! Grymt+episkt = Awesomeness (y) 0 Quote
Kiggs Posted September 12, 2011 Author Posted September 12, 2011 Riktigt bra jobbat och dessutom riktigt bra musik! Grymt+episkt = Awesomeness (y) Tackar som tusan! Väldigt kul att höra! 0 Quote
Spaceromancer Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Snyggt redigerat! dEmotional borde vara nöjda. Jag känner mig dock lite tveksam till våldet i det översta klippet. 0 Quote
Kiggs Posted September 16, 2011 Author Posted September 16, 2011 Tack så mycket allihopa! Det värmer! Skulle vara intressant att få veta hur du menar med våldet i Alive videon Spaceromancer! Om videon får dig att känna dig lite obekväm så är syftet uppfyllt :) 0 Quote
Spaceromancer Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Det kändes så omotiverat. Varför allt blod, våld? Nu när jag tittade hela klippet till slutet så verkar det ha varit fråga om en tävling? Som fight club. Det är kanske det låten handlar om? Det var inte så lätt att följa med i texten :) 0 Quote
Kiggs Posted September 19, 2011 Author Posted September 19, 2011 Det kändes så omotiverat. Varför allt blod, våld? Nu när jag tittade hela klippet till slutet så verkar det ha varit fråga om en tävling? Som fight club. Det är kanske det låten handlar om? Det var inte så lätt att följa med i texten :) Aha oki! Yes det är en tävling. Tanken är att budskapet ska vara lite sublimt. När det gäller Metal så är det ju lite svåra att hänge med i texten :P 0 Quote
Spaceromancer Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 ...Tanken är att budskapet ska vara lite sublimt... På hårdrocksvis då :) 0 Quote
Kiggs Posted September 21, 2011 Author Posted September 21, 2011 På hårdrocksvis då :) Exakt =) Tack för att du tog dig tid att titta och ge feedback :) 0 Quote
Recommended Posts