gonefishing Postad 31 augusti 2011 Postad 31 augusti 2011 Se min nya kortfilm Black Coffee på min hemsida Pontus Rundqvist. På min hemsida finns det även info och en nedladdningslänk. Tack. 0 Citera
Fürni Postad 13 september 2011 Postad 13 september 2011 Du får förmodligen fler tittare om du skriver någonting alls om filmen... en titel utan beskrivning är inte så lockande. 0 Citera
gonefishing Postad 16 september 2011 Författare Postad 16 september 2011 Antagligen, men det är inte det jag vill. 0 Citera
Sarista Postad 16 september 2011 Postad 16 september 2011 Du vill alltså inte att folk ska se filmen? :) 0 Citera
gonefishing Postad 16 september 2011 Författare Postad 16 september 2011 Jag vill absolut att folk ska se filmen. Men jag tänker inte skriva något bara för att få folk att se den. Jag hade inget att skriva, och jag tycker att filmen får stå för sig själv. 0 Citera
gonefishing Postad 3 december 2011 Författare Postad 3 december 2011 Uppladdad på nytt. Finns här: Black Coffee on Vimeo Pontus Rundqvist 0 Citera
Jawhns Postad 3 december 2011 Postad 3 december 2011 Jag vill absolut att folk ska se filmen. Men jag tänker inte skriva något bara för att få folk att se den. Så det du säger är "I ain't nobody's bitch" :P? Lite för abstrakt och seg för min smak. Hade kunnat kortats ner brutalt. Men kan handla om att jag inte förstår den och därför inte kan se vad filmen "står för" 0 Citera
gonefishing Postad 4 december 2011 Författare Postad 4 december 2011 Nejdå. Jag skriver ingen beskrivning eftersom jag helt enkelt inte har någon beskrivning till filmen. Okej! Alla kan inte gilla allt :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.