gonefishing Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Se min nya kortfilm Black Coffee på min hemsida Pontus Rundqvist. På min hemsida finns det även info och en nedladdningslänk. Tack. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Bump :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fürni Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Du får förmodligen fler tittare om du skriver någonting alls om filmen... en titel utan beskrivning är inte så lockande. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 håller med furni. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 Antagligen, men det är inte det jag vill. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Du vill alltså inte att folk ska se filmen? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 Jag vill absolut att folk ska se filmen. Men jag tänker inte skriva något bara för att få folk att se den. Jag hade inget att skriva, och jag tycker att filmen får stå för sig själv. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted December 3, 2011 Author Share Posted December 3, 2011 Uppladdad på nytt. Finns här: Black Coffee on Vimeo Pontus Rundqvist 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawhns Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Jag vill absolut att folk ska se filmen. Men jag tänker inte skriva något bara för att få folk att se den. Så det du säger är "I ain't nobody's bitch" :P? Lite för abstrakt och seg för min smak. Hade kunnat kortats ner brutalt. Men kan handla om att jag inte förstår den och därför inte kan se vad filmen "står för" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 Nejdå. Jag skriver ingen beskrivning eftersom jag helt enkelt inte har någon beskrivning till filmen. Okej! Alla kan inte gilla allt :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts