david- Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Kom på att jag aldrig postat det här arbetet här så jag ser till att göra det nu då, så ni här kan ge den lite kritik och säga vad ni tycker om den. Det är ett jobb för Edsbyns bandylag. Den kommer visas på storbildskärmar inne i arenan alldeles innan laget åker ut på planen. Det är för att höja stämningen innan matchen. En artikel skrevs även om filmen: Edsbyspelare med skådespelartalang - Bandy - www.helahalsingland.se Filmen: En kul notis är väl att vissa av dom där är några av de 10 bästa bandyspelarna i världen :) Så det var kul att jobba med dom måste jag säga! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhilipLundman Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Det är bra David. Riktigt bra. Det ända negativa är att det fram till 0,53 känns mer sorgligt och vemodigt än taggande... Framför allt klippet mellan ~0,42~0,47. Dom ser så jäkla sorgliga ut (gäller inte Pär) :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Nänä, det ser episkt ut, inte sorgligt - Som lugnet före stormen. Riktigt snyggt jobbat :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Jag håller med om lugnet före stormen. En kontrast förhöjer alltid. Dock kanske det kunde varit lite mindre av det lugna innan, eller att något litet taggande smiter in redan där. Riktigt snyggt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 Grejen var väl att vi skulle försöka skräddarsy filmen till låten och jag håller med, låten är väldigt sorglig i början. Men vi tyckte ändå att det gav den en mjuk, uppbyggande start för att sen tagga igång. Kontraster som du säger mattihp. Tack! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts