ComedyEntrainment Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 hej tänkte posta en lite fakeat klipp men roligt som jag gjorde för att sponsra en kompis här e dethttp://www.youtube.com/watch?v=6aKkf_Yr_I0 vet ej bra gjord men lite rolig x) jag kan bättre jag e allså redigeraren och kamraman i ett eget företag vi kallar comedy entrainment tack för att ni tittar ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fürni Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 För att parafrasera "Billy Madison": What you just posted is one of the most insanely idiotic videos I have ever seen. At no point in your rambling, incoherent creation were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone on this forum is now dumber for having seen it. I award you no points, and may God have mercy on you. Nej, ålder är ingen ursäkt här. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComedyEntrainment Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 sa jag att den va bra ^^`? sen kan folk tycka olika sen kan jag bättre så om du ej tycker een e bra tyck ej det då`?^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 sa jag att den va bra ^^`? sen kan folk tycka olika sen kan jag bättre så om du ej tycker een e bra tyck ej det då`?^^ Tycker du inte han har en poäng? Varför lägger du upp något om det är under din potential och inte bidrar till forumets kvalité? Jag undrar. Många av användarna här är seriösa. Min konstruktiva kritik till dig är att faktiskt ta dig i kragen och visa vad du faktiskt är kapabel till! Edit: Frågan var riktad till TS 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camensky Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Vore kul att veta vad du menar med "sponsra en kompis"... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComedyEntrainment Posted August 31, 2011 Author Share Posted August 31, 2011 jag gjorde den för nöje och ska visa vad jag kan när jag e färdig förlåt för man har annan humor en er ;P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComedyEntrainment Posted August 31, 2011 Author Share Posted August 31, 2011 menar att den från början va det 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanoonga Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Det där känns mer som ett filmklipp man hittar hos en av gärningsmännen efter en skolmassaker. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts