RobinsTaste Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Själv kan jag ha många ideer som jag själv gör till manus. Känner att göra film och har koncept, men inget manus, eller har rekvesita, men ingen ide, fråga mig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StrikerLee Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 hej, har en fråga till dig med. Om jag redan har ett färdig skrivet manus fast vill utveckla mer på det. Gör du något sånt? Måste också fråga om du tar betalt eller gör av annan anledning. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobinsTaste Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 hej, har en fråga till dig med. Om jag redan har ett färdig skrivet manus fast vill utveckla mer på det. Gör du något sånt? Måste också fråga om du tar betalt eller gör av annan anledning. :) Nja, du kan ju typ bara visa en liten del eller summering av manuset, så kan jag se vad man skulle kunna lägga till. Jag planerar inte att ta betalt, utan gör det bara som en tjänst. Ibland har jag typ 1000 ideer som jag själv aldrig vill göra film på. Men skriv en sammanfattning av ditt manus så kan jag se vad man kan lägga till. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnhej2 Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Hej RobinsTaste! Skulle du kunna göra ett manus åt mej? är för ett projekt som ska spelas in om 2-3 veckor, och jag har ingen aning om hur man skriver manus. Det ska vara något spel inspirerat, ungefär som den här Man ska förstå vilket spel det handlar om väldigt tydligt, helst ska det handla om minecraft elller modern warfare 3, men det spelar förstås inte så stor roll. Några scener som jag skulle vilja ha med är en bilscen när t.ex två personer åker i en bil och pratar, och en scen där en person skjuter en pistol i slow motion/bullet time. Tack för mej och hoppas du gör manuset :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobinsTaste Posted September 26, 2011 Author Share Posted September 26, 2011 Hej RobinsTaste! Skulle du kunna göra ett manus åt mej? är för ett projekt som ska spelas in om 2-3 veckor, och jag har ingen aning om hur man skriver manus. Det ska vara något spel inspirerat, ungefär som den här Man ska förstå vilket spel det handlar om väldigt tydligt, helst ska det handla om minecraft elller modern warfare 3, men det spelar förstås inte så stor roll. Jag kommer skriva direkt! Filmen blir nog inte så lång, men jag skriver på! Jag har tyvärr inga erfarenheter av spelen du nämnde till mig, men jag löser det. Hur många skådisar har ni tillgång till? Ps: Ni får självklart ändra manuset vid behov! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnhej2 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Jag kommer skriva direkt! Filmen blir nog inte så lång, men jag skriver på! Jag har tyvärr inga erfarenheter av spelen du nämnde till mig, men jag löser det. Hur många skådisar har ni tillgång till? Ps: Ni får självklart ändra manuset vid behov! Vi har tillgång till 6-8 skådisar, fast det kan förstås tänjas lite på om det absolut skulle behövas. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonkolina Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Oj vilket erbjudande! Att samarbeta rent ideellt är nog väldigt nyttigt, men akta dig. Det finns alltid sådana som vill dra nytta av dig för egen vinning. Det är inte enkelt när man är snäll. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobinsTaste Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 Det är ju så, Simonkolina, men det är en risk man får ta. Dessutom blir en film aldrig riktigt bra förens den är personlig. Desutom gör jag film vid sidan om, med ideer som jag själv tycker är värt att satsa på. : P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werun Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Hej! Ska göra en kort spelfilm ungefär 1 min. Skulle behöva hjälp med att komma på idé till den. Helst ganska enkel film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlju1 Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Du har ett meddelande :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts