DRiley Postad 4 augusti 2011 Postad 4 augusti 2011 Tänkte höra ifall man kan få lite respons på en musikvideo jag och 3 kompisar gjort. En musikvideo plåtad på min 5D. Vi hade 2000kr i teknikbudget, så vi hade inte allt för fria tyglar om man säger så. Redigering är inte någon av oss starkaste sida direkt, inte häller regi då vi inriktar oss som, fotograf, scripta, projektledare och tekniker. Men såhär blev resultatet: Kul att höra vad ni tycker som sagt så man lär sig mera inför en till video. :) 0 Citera
Granlund Postad 8 augusti 2011 Postad 8 augusti 2011 En musikvideo som väcker upp känslor inom mig. Säkert till viss del av att jag själv sett detta på nära håll och att musik kan påverka mig något otroligt både till det bättre och till det sämre. Men er musikvideo tar det till en ny nivå, gillar speciellt sekunderna där hon vrider på kniven och man ser att hon velar lite upp och ner med ögonen efteråt. Bra med musik som tar upp problem. Jag är säker på att er musikvideo gör att bris och liknande organisationer får fler medlemmar. Mvh. 0 Citera
mvincent Postad 8 augusti 2011 Postad 8 augusti 2011 Jag tycker att du väcker känslor med kameran... Även om Sebastian gjorde ett stort jobb med musiken tycker jag att videon framför lika stort meddelande. Genom mina ögon är det en berättelse om livet i gymnasiet då de flesta föräldrarna går igenom "medelåldern" och börjar bete sig som tonåringar, detta är nästan en helt vanlig dag för många skolflickor i gymnasiet och jag tycker att du fick fram meddelandet på ett mycket rörande och kreativt sätt. Bra jobbat :) -MVincent 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.