cinematik Postad 11 juli 2011 Postad 11 juli 2011 My Dear Addiction kontaktade oss och ville vi skulle producera deras debutvideo. Vad tycker ni? All feedback uppskattas! Här kan ni se lite foton från inspelningen: My Dear Addiction - New Blood - a set on Flickr Skådespelare: Andreas Ek/Jenny Hurtigh Manus: Mikael Berglund/Johan Cederholm Regi: Johan Cederholm Foto: Mikael Berglund Klippning: Johan Blomborg Vill du se mer av det vi gör, följ oss på facebook: https://www.facebook.com/cinematik.se 0 Citera
albinakesson Postad 12 juli 2011 Postad 12 juli 2011 Blev lite ledsen när jag såg ett digitalt trumset. I rockvideos skall det vara riktiga trumset! Annars en väldigt bra video! Gillade den skarpt! 0 Citera
Fürni Postad 14 juli 2011 Postad 14 juli 2011 Jag är inte överförtjust i färgtoningen i icke-band-scenerna i början, men annars: snyggt och proffsigt! 0 Citera
cinematik Postad 17 juli 2011 Författare Postad 17 juli 2011 Blev lite ledsen när jag såg ett digitalt trumset. I rockvideos skall det vara riktiga trumset! Annars en väldigt bra video! Gillade den skarpt! Jo det var lite synd att det fick bli ett digitalt trumset, men det var det bandet hade att tillgå och det underlättade genom att hålla nere ljudnivån då vi filmade uppe på ett hustak i centrala Malmö. Jag är inte överförtjust i färgtoningen i icke-band-scenerna i början, men annars: snyggt och proffsigt! Tackar för feedbacken, vi kan hålla med till viss del men i slutändan föll ändå valet på den färgkorr du ser i videon! Ge oss gärna fler synpunkter på videon gott folk! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.