Gå till innehåll

Blod Törstig


_nemo_

Recommended Posts

En liten smårolig film. Dubbningen är väl inte det bästa och ärligt så tycker jag inte skämtet är roligt heller (kanske eftersom man sett o hört det 1 miljon ggr nu :) men jag tyckte det var roligt ibörjan....) Gjordes samtidigt som vi gjorde en annan film, vi fick tid över och denna kom till.

 

Längd: Under 2 min

 

http://www.sprocket.se/media.php?id=345

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, jag älskar era dubbningar. Ni borde fan få ett teveprogram, 30 min skumma vampyrfilmer med sköna dubbningar.

 

Btw, dödsscenen (utzoomningen när han ligger ner) med Apbjörnen i en Vampyrs flykt är nog bland det roligaste jag sett. Men så har jag konstig humor också. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Haha, jag älskar era dubbningar. Ni borde fan få ett teveprogram, 30 min skumma vampyrfilmer med sköna dubbningar.

 

Btw, dödsscenen (utzoomningen när han ligger ner) med Apbjörnen i en Vampyrs flykt är nog bland det roligaste jag sett. Men så har jag konstig humor också. :)[/citat]

 

Tack så mycket, detta värmer verkligen.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Alexandra]Jag vill inte vara petig... men menar ni inte 'Blodtörstig' som i ett ord?

 

Förlåt men ibland så måste jag slå folk lite på fingrarna ;)[/citat]

 

Jag väntade på den kommentaren, titeln kommer ändras nu när det blev påpekat, pallade inte innan någon sa något :)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr.Man]nemo! Såg att du blivit god människa igen, GRATTIS!![/citat]

 

JAAAAAA.....jag är älskad. Tack alla som har röstat på mig. Jag vill först tacka Gud, mina föräldrar för att ni trott på mig. Min dotter. Och alla mina fans förstås, jag hade inte vart den jag är idag utan er. Återigen TACK!

 

=)

 

EDIT: Shiiit ja har till o me 11 poäng!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tackar, tackar.

Vi har funderat på att göra lite såna här ibland med Vlad och hans kumpan, det är ju kul ju bättre man blir också med tekniken.

Dock va denna inte riktigt planerad, bara baserat på en kort rolig historia, har flera andra ideér på lager när det gäller vår kära vampyr..

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Tackar, tackar.....mer KOMMER att komma.....när vet jag inte, men frukta ej, era älsklings vampyrer kommer tillbaka ;) Nästa gång med ett utarbetat manus med en del riktigt roliga skämt, en mer seriös satsning på dom alltså.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...