Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare allihop! :D

Under gårdagen slängde jag ihop en sån film som jag "alltid velat göra", en film som (förhoppningsvis) silkeslent följer musiken. Filmen är då en spel-film, bokstavligen, inte för att det är skådespelare, utan för att jag just använt mig av förrenderade sekvenser från diverse spel för att göra den, detta pga brist av 1: utrustning 2: frivilliga offer/skådespelare.

Jag tror inte att jag delat med mig av någon film här tidigare, och detta väl befogat, jag brukar sällan göra filmer av kommersiellt se-värde (brukar mest göra dansfilmer och spelvideon osv. "på beställning"), jag tror inte det är något undantag den här gången heller. Men bara för att ha något, så delar jag nu med mig av detta, och den som är åtminstone genomsnittligt teknisk av sig kan ju klicka sig vidare in på min channel och kika på lite annat.

Lämna gärna lite på kritik på eventuella förbättringar på det som nu finns, om du nu tycker att musiken är off-sync eller inte passar till sammanhanget, eller så. Det är ju faktiskt därför jag lägger upp den här, för kritik.

Edit: om du vill ha något att jämföra det mot, se det som en promotionvideo, precis som i rubriken: Tycker du att den "promotar", eller förstör den helt enkelt spelens/konsolens sanna glans?

Postad
Det står att filmen är privat, det går alltså inte att se den.

De va på sekunden du, har precis, alldeles exakt nyss bytt ut den gamla mot en lite upphottad, okej då, fixade bara en liten grej, men klicka nu så ska du se :)

Postad

Jag tyckte den var najs, bra klippt och bra val av spel.

Satt hela tiden och tänkte vilket grymt bra spel det hade varit om man kombinerade alla, utom L.A. Noire kanske, det spelet kändes lite utanför.

Sen tror jag att det är Resistance 3 med som känns lite utanför, men det är just kvalité skillnaden.

Annars var det snyggt klippt, fanns inte riktigt någon storyline mer än att det var snygga bilder som passade musiken, inget fel med det :)

Postad
Jag tyckte den var najs, bra klippt och bra val av spel.

Satt hela tiden och tänkte vilket grymt bra spel det hade varit om man kombinerade alla, utom L.A. Noire kanske, det spelet kändes lite utanför.

Sen tror jag att det är Resistance 3 med som känns lite utanför, men det är just kvalité skillnaden.

Annars var det snyggt klippt, fanns inte riktigt någon storyline mer än att det var snygga bilder som passade musiken, inget fel med det :)

Helt klart så känns det ju som att L.A. Noire klättrat lite utanför (eftersom det är klart fulast och det märks verkligen att det inte är förrenderat).

Grejen är den att jag gjorde det här utifrån material som jag tidigare tänkt använda till något helt annat, så den fick slinka med. Resistance 3 förstår jag inte riktigt vad du menar med faktiskt, då det klippet är det absolut mest fotorealistiska.

Men tack för kritiken!:)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...