daarco Postad 12 februari 2011 Postad 12 februari 2011 Äntligen : ) http://trailers.apple.com/trailers/fox/xmenfirstclass/ 0 Citera
Mattihp Postad 12 februari 2011 Postad 12 februari 2011 Lika spännande som när man håller på att få halsfluss. Gillar X-men där man inte fuckar upp allt. Önskar bara att Marvel börjat göra sina egna filmer före andra tilläts förstöra X-men på film. 0 Citera
RobinsTaste Postad 12 februari 2011 Postad 12 februari 2011 Jag tycker det blir fett coolt! Denna filmen kan ju knappast faila....eller...? Ja ja, cap. America är också på G med trailer på youtube. 0 Citera
Mattihp Postad 12 februari 2011 Postad 12 februari 2011 Jag tycker det blir fett coolt! Denna filmen kan ju knappast faila....eller...? Ja ja, cap. America är också på G med trailer på youtube. Med tanke på att de tidigare X-men-filmerna var riktigt kassa för oss som älskade serierna så är det mest sannolikt att denna smörja också är lika dålig. Captain America produceras av Marvel dock, så den lär vara hygglig. 0 Citera
daarco Postad 12 februari 2011 Författare Postad 12 februari 2011 Det är regissören från "Kick-Ass", annars hade jag inte brytt mig så mycket : ) Men trailern fick i alla fall mig att verkligen vilja se filmen. Den kändes seriös. Ingen löjlig "trailerröst typ... one man"! 0 Citera
RobinsTaste Postad 15 februari 2011 Postad 15 februari 2011 Nja, 3an var inte mkt att ha, men Origins var ganska cool faktiskt, kunde vara bättre, inte för att skryta, men jag skulle nog gjort mörkare och blodigare. Men denna fångar viss seriekänsla, tycker jag. 0 Citera
RobinsTaste Postad 15 februari 2011 Postad 15 februari 2011 [ingen löjlig "trailerröst typ... one man"! ONE MAN, ONE DESTINY, ONE BADASS DARK VOICE håller med, totallt uttjatat och oorginellt! 0 Citera
Christian van Caine Postad 16 februari 2011 Postad 16 februari 2011 Undantaget en efterbliven replik inkluderande grodor & elektricitet så gillade jag verkligen de tidigare filmerna, så den här ser man fram emot! :-D 0 Citera
RobinsTaste Postad 18 februari 2011 Postad 18 februari 2011 Tänkte faktiskt på den linen länge. Vad tänkte dem igentligen...Vet du vad som händer med en groda som blir träffad av blixten....(Ja vad fan händer igentligen?) Samma som allt annat....(BUUUUU!) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.