Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lika spännande som när man håller på att få halsfluss. Gillar X-men där man inte fuckar upp allt. Önskar bara att Marvel börjat göra sina egna filmer före andra tilläts förstöra X-men på film.

Postad
Jag tycker det blir fett coolt! Denna filmen kan ju knappast faila....eller...? Ja ja, cap. America är också på G med trailer på youtube.

Med tanke på att de tidigare X-men-filmerna var riktigt kassa för oss som älskade serierna så är det mest sannolikt att denna smörja också är lika dålig. Captain America produceras av Marvel dock, så den lär vara hygglig.

Postad

Det är regissören från "Kick-Ass", annars hade jag inte brytt mig så mycket : )

Men trailern fick i alla fall mig att verkligen vilja se filmen. Den kändes seriös. Ingen löjlig "trailerröst typ... one man"!

Postad

Nja, 3an var inte mkt att ha, men Origins var ganska cool faktiskt, kunde vara bättre, inte för att skryta, men jag skulle nog gjort mörkare och blodigare. Men denna fångar viss seriekänsla, tycker jag.

Postad

Tänkte faktiskt på den linen länge. Vad tänkte dem igentligen...Vet du vad som händer med en groda som blir träffad av blixten....(Ja vad fan händer igentligen?) Samma som allt annat....(BUUUUU!)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...