Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Den utspelas i en framtid, där landets farligaste områden är indelade i territorium. En polisattack mot ett gammalt hamnområde går åt helvete och 15 poliser dödas eller tillfångatags av ett stort anarkastiskt gängledarskap. En rå, brutal och hemsk agent är den enda som kan rädda gisslan. Samtidigt kräver gänget att få amnesti inom en timma innan de börjar döda gisslan. Filmen ska vara på svenska, och ha en retrokänsla. Ska försöka sälja till nåt företag när det är klart. Filmens titel får gärna vara mer än ett ord, och sammanfatta handlingen kort och snabbt.

Postad
Håller på med en svensk cool actionrulle, och behöver en cool titel. Typ john carpenterstil med Flykten från New York eller Big trouble in Little China! Någon ide?

"Håller på med en cool actionrulle", innebär "håller på med" att du är i förberedelserna eller att du håller på att spela in? Eller har tankar på att börja göra en film av det?

Blir väldigt nyfiken

Tackar! Yes, nytt, passar i alla språk och låter lockande både som scifi och action! Tack, Chrion!

Jag bjuder på den! Hoppas man får se delar av resultatet och att filmen blir hårdkokt som utlovas. En cool titel innebär för mig inte nödvändigtvis en bra film. Den ska ha nåt intressant även. Om filmen har en kritisk punkt tycker jag titeln passar.

Lycka till!

Postad
"Håller på med en cool actionrulle", innebär "håller på med" att du är i förberedelserna eller att du håller på att spela in? Eller har tankar på att börja göra en film av det?

Blir väldigt nyfiken

Jag bjuder på den! Hoppas man får se delar av resultatet och att filmen blir hårdkokt som utlovas. En cool titel innebär för mig inte nödvändigtvis en bra film. Den ska ha nåt intressant även. Om filmen har en kritisk punkt tycker jag titeln passar.

Lycka till!

Tyvärr har jag nog inte kash eller kontakter att skapa den själv, men jag skulle vilja göra det! Tyvärr ska jag göra manus och försöka sälja....men man ska aldrig säga aldrig, jag har gjort långfilm för!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...