Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jag har kollat runt på pixmania, digicom och pricerunner och vill hitta en canon legria hf s200 som är billig men jag vill även kunna lita på hemsidan som jag beställer ifrån... så jag hade hoppats på lite omdömmen ifrån några om någon hemsida som säljer just denna kameran (ny) från 0-8000:-... tipsa mig om ni vet

Postad

Jag har handlat från Pixmania förut och har inget ont att säga om dem, men du ska veta att du får en fransk kamera (med svensk nätadapter) och engelsk handbok antagligen. Och är det något fel på kameran vid leveransen så måste du skicka den till Frankrike :( Jag skulle hellre handla hos någon av de svenska fotoaffärerna som har postorder.

Om du inte vill lägga så mycket som 8000 på en kamera egentligen så kolla in Canons M31 som ingår i deras nya lite billigare kameraserie:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=540928

Den finns till rimligt pris i Sverige också i lite mer kända affärer om du tittar i listan på prisjakt.

Postad
jag skulle villja ha en med mic uttag och hög shutter speed så jag bestämde mig för Canon legria HF S200

vad är skillnaden mellan HF S20 och HF S200?

M-serien har också mic uttag och hög shutter speed men sämre batteri, ingen elektronisk sökare, touchskärm och mindre sensor, å andra sidan har sensorn fler pixlar och filtergängan är mindre vilket betyder billigare filter.

S20 har internt flashminne också, på S200 måste du använda SD-kort.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...