Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Googla LVU-hem. Men tänk på att det är svårt att få sympati med en huvudperson som bara blir utsatt för handlingar utifrån, speciellt om karaktären inte har ett projekt/plan själv.

Postad

Tragisk och tragisk... Jag vill ha en dramatisk händelse, ingen komisk eller någon fylld med action. Vi ska göra en "Artistisk film" och jag har lust att göra en serriös. men har ni någon berättelse som man blir rörd av, go for it och posta den!

• 2 veckor senare...
  • 4 månader senare...
Postad

Självmord, Rattfylleri (att persone i fråga blir påkörd utanför eller i en bil av ett rattfyllo), Olyckor som resulterar i död...Bara för att nämna några....

• 1 månad senare...
Postad

Det som hände i Norge? kan säkert få en fin drama ut av det. En berättelse som leder upp till när bomben går av, eller hur livet blev för dem som förlorade familj/vänner i på Utøya..

Postad

Har undrat om man ska göra en film om det, men jag vill verkligen inte att filmen ska framstå som att han är en person men mänskligt beteende som man borde visa medlidande för, och att göra en film om honom skulle bara ge honom det han vill ha, berömmelse.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...