Morre Postad 26 november 2010 Postad 26 november 2010 Hejsan allihopa! Då är vi äntligen redo att visa upp våran Fanfilm. I över 2 år har vi arbetat på den men nu är den klar. eller vill ni hellre se den på Youtube Vi hoppas att ni tycker den är någorlunda underhållande. /Daniel 0 Citera
Funningen Pictures Postad 2 december 2010 Postad 2 december 2010 Snyggt filmat, men dock var engelskan urusel och filmen var relativt dryg. 0 Citera
Gamepost Postad 2 december 2010 Postad 2 december 2010 Ganska bra dock kollade inte hela, den var lite dryg borde vara mer som händer i början... 0 Citera
J.Anderberg Postad 3 december 2010 Postad 3 december 2010 Snygga fighter, men somsagt lite dryg, och det hade varit lite fett med lite andra platser än skog, precis som det är i typ 99 % av alla fanfilms. Vad var det som tog 2 år? :P 0 Citera
Morre Postad 3 december 2010 Författare Postad 3 december 2010 Vad är det som är drygt, vill faktiskt veta. Hela filmen? bitar av filmen, isåfall vilka bitar? Jag har mina egna favoriter men är som sagt intresserad vilka bitar ni tycker om eller inte tycker om. Är engelskan urusel pga uttal? replikerna i sig? De 2 åren beror på vissa faktorer. Vi började spela in första året på sommaren och 80% av inspelningsdagarna regnade bort, som de kan göra när man spelar in utomhus. Så då var vi tvungen att skjuta på inspelningen till nästa år för vi fick inte ihop teamet igen den sommaren. Snabbspolning till året därpå, inspelning fortsätter utan större problem. Sedan har post-production fortgått, med en flera månader lång paus i skapandet av ljussabeleffekter pga bristande motivation, från min sida. Sedan har vi försökt få in skådisarna för å ersätta dialog etc. etc. Voila! Å nu är vi här 2 år senare och inte ett dugg klokare ;) kanske lite Ha D /Daniel 0 Citera
bonne Postad 4 december 2010 Postad 4 december 2010 med en flera månader lång paus i skapandet av ljussabeleffekter pga bristande motivation, från min sida. /Daniel Hahah, been there done that. Inte sett filmen än. SKa kolla senare när jag har tid. Verkar som ett väldigt ambitiöst projekt i alla fall så ska bli kul att se! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.