Jump to content

Star Wars - Redemption (16:53)

Morre

Recommended Posts

Hejsan allihopa!

Då är vi äntligen redo att visa upp våran Fanfilm. I över 2 år har vi arbetat på den men nu är den klar.

eller vill ni hellre se den på Youtube

Vi hoppas att ni tycker den är någorlunda underhållande.

/Daniel

Vad är det som är drygt, vill faktiskt veta. Hela filmen? bitar av filmen, isåfall vilka bitar? Jag har mina egna favoriter men är som sagt intresserad vilka bitar ni tycker om eller inte tycker om. Är engelskan urusel pga uttal? replikerna i sig?

De 2 åren beror på vissa faktorer. Vi började spela in första året på sommaren och 80% av inspelningsdagarna regnade bort, som de kan göra när man spelar in utomhus. Så då var vi tvungen att skjuta på inspelningen till nästa år för vi fick inte ihop teamet igen den sommaren. Snabbspolning till året därpå, inspelning fortsätter utan större problem. Sedan har post-production fortgått, med en flera månader lång paus i skapandet av ljussabeleffekter pga bristande motivation, från min sida. Sedan har vi försökt få in skådisarna för å ersätta dialog etc. etc. Voila! Å nu är vi här 2 år senare och inte ett dugg klokare ;) kanske lite

Ha D

/Daniel

med en flera månader lång paus i skapandet av ljussabeleffekter pga bristande motivation, från min sida.

/Daniel

Hahah, been there done that. Inte sett filmen än. SKa kolla senare när jag har tid. Verkar som ett väldigt ambitiöst projekt i alla fall så ska bli kul att se!