Simmej Postad 22 november 2010 Postad 22 november 2010 Filmen är fortfarande under inspelning, i regi av mig. En gång hjälte handlar om att även en vanlig människa kan göra stordåd. Teasern är tänkt som en kort film där vi försöker få tittarna intresserade av projektet! Hoppas ni gillar den! 0 Citera
Désirée Postad 26 november 2010 Postad 26 november 2010 En rolig teaser, men den säger ingenting om storyn. Samtidigt väcker den ju nyfikenhet. Och den är välgjord tycker jag. 0 Citera
Simmej Postad 26 november 2010 Författare Postad 26 november 2010 Åh, Tack! Meningen med teasern är enbart att väcka nyfikenhet och att folk skall bli intresserade av projektet! Sen att det är superhjältar med i den och att den är lite små rolig, berättar en hel del om filmen! Superhjältekomedi?! 0 Citera
Simmej Postad 29 november 2010 Författare Postad 29 november 2010 Vi har nu även släppt en andra teaser till samma film! 0 Citera
Kissemiss Postad 30 november 2010 Postad 30 november 2010 Kul idé och visst blir man lite intresserad. Som stor superhjältenörd så stör jag mig lite på kostym. Nu vet jag inte hur gamla ni är eller vilka resurser eller vilken budget ni har, men de flesta superhjältarna som även är privatpersoner har ju mask för ansiktet för att skydda sin identitet. Egentligen ligger inte det till hela grejen jag vill säga, men det känns som att själva kläderna har det lagts en del arbete på medan smink kunde gått mycket längre, t.ex genom att göra en mask eller helt enkelt göra smink mer extremt, iaf på vissa av hjältarna. Tycker detta eftersom att kameraarbete och kvalité i övrigt ser bra ut, det är ju där det faller enligt mig. Annars verkar det intressant :) 0 Citera
Simmej Postad 7 december 2010 Författare Postad 7 december 2010 Vi är en ungdomsproduktion där alla är mellan 14 och 18 år, därav budget också. Eftersom våra superhjältar är permanenta hjältar har vi valt att inte ha någon mask på dem. Det här är hjältar som alltid varit hjältar och har därför ingen identitet att skydda. I övrigt, tack för kritiken! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.