Jump to content

Recommended Posts

Posted

Väldig TRÅKIG färgsättning. Det är också svårare att uppfatta budskap med svagare färger när man ska läsa text snabbt. Klara starka färger når djupare i medvetandet.

• 1 month later...
Posted

Jag saknar den gamla knappen Dagens Inlägg, det gjorde det lätt att hitta trådar som man kikat lite på men vill skriva i lite senare samma dag.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Posted
Okej, det är dina inställningar som är fel. Gå längst ned på sidan och välj svenska i stället för engelska.

Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :)

Posted
Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :)

Svenska ska vara standard, om så inte är fallet är något fel.

Posted

Ja, då är det något som gått snett någonstans. Hur som helst, jag har inaktiverat engelska helt och hållet, så nu bör detta problem inte hända över huvud taget.

• 2 months later...
Posted
Om den ligger på samma rad som Nya inlägg skulle det kräva ett extra klick, och det vill vi ju inte. :)

Jag märker att jag saknar menyvalet Dagens inlägg på sidan jag får upp när jag klickat på Nya inlägg...

Posted

Ja, det stämmer och är ett medvetet val. Tyvärr är det en någon komplex struktur på den där menyn som gör det svårt att förändra. Jag har tittat på det och ska titta på det igen, men det är svårt att lova något just nu. :)