IronLion Postad 16 oktober 2010 Postad 16 oktober 2010 Väldig TRÅKIG färgsättning. Det är också svårare att uppfatta budskap med svagare färger när man ska läsa text snabbt. Klara starka färger når djupare i medvetandet. 0 Citera
StenR Postad 18 november 2010 Postad 18 november 2010 Jag saknar den gamla knappen Dagens Inlägg, det gjorde det lätt att hitta trådar som man kikat lite på men vill skriva i lite senare samma dag. 0 Citera
Pace Postad 19 november 2010 Författare Postad 19 november 2010 Då ska vi lägga in det. :) Använd den här länken så länge: http://forum.voodoofilm.org/search.php?do=getdaily 0 Citera
StenR Postad 14 december 2010 Postad 14 december 2010 Då ska vi lägga in det. :) Använd den här länken så länge: http://forum.voodoofilm.org/search.php?do=getdaily Tack. Jag väntar med spänning... 0 Citera
Kimster Postad 14 december 2010 Postad 14 december 2010 Tack. Jag väntar med spänning... ..uhm den har funnits ett tag nu StenR 0 Citera
StenR Postad 14 december 2010 Postad 14 december 2010 ..uhm den har funnits ett tag nu StenR Ja faktiskt :D Jag kanske förväntade mig att den skulle återfinnas på samma rad som Nya inlägg... 0 Citera
Pace Postad 16 december 2010 Författare Postad 16 december 2010 Om den ligger på samma rad som Nya inlägg skulle det kräva ett extra klick, och det vill vi ju inte. :) 0 Citera
Rogge Postad 23 januari 2011 Postad 23 januari 2011 Okej, det är dina inställningar som är fel. Gå längst ned på sidan och välj svenska i stället för engelska. Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :) 0 Citera
Pace Postad 23 januari 2011 Författare Postad 23 januari 2011 Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :) Svenska ska vara standard, om så inte är fallet är något fel. 0 Citera
Rogge Postad 24 januari 2011 Postad 24 januari 2011 Svenska ska vara standard, om så inte är fallet är något fel. Jag hade inte Svenska utan fick välja det manuellt. 0 Citera
Pace Postad 24 januari 2011 Författare Postad 24 januari 2011 Ja, då är det något som gått snett någonstans. Hur som helst, jag har inaktiverat engelska helt och hållet, så nu bör detta problem inte hända över huvud taget. 0 Citera
StenR Postad 14 april 2011 Postad 14 april 2011 Om den ligger på samma rad som Nya inlägg skulle det kräva ett extra klick, och det vill vi ju inte. :) Jag märker att jag saknar menyvalet Dagens inlägg på sidan jag får upp när jag klickat på Nya inlägg... 0 Citera
Pace Postad 14 april 2011 Författare Postad 14 april 2011 Ja, det stämmer och är ett medvetet val. Tyvärr är det en någon komplex struktur på den där menyn som gör det svårt att förändra. Jag har tittat på det och ska titta på det igen, men det är svårt att lova något just nu. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.