Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Väldig TRÅKIG färgsättning. Det är också svårare att uppfatta budskap med svagare färger när man ska läsa text snabbt. Klara starka färger når djupare i medvetandet.

• 1 månad senare...
Postad

Jag saknar den gamla knappen Dagens Inlägg, det gjorde det lätt att hitta trådar som man kikat lite på men vill skriva i lite senare samma dag.

• 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postad
Okej, det är dina inställningar som är fel. Gå längst ned på sidan och välj svenska i stället för engelska.

Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :)

Postad
Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :)

Svenska ska vara standard, om så inte är fallet är något fel.

Postad

Ja, då är det något som gått snett någonstans. Hur som helst, jag har inaktiverat engelska helt och hållet, så nu bör detta problem inte hända över huvud taget.

• 2 månader senare...
Postad
Om den ligger på samma rad som Nya inlägg skulle det kräva ett extra klick, och det vill vi ju inte. :)

Jag märker att jag saknar menyvalet Dagens inlägg på sidan jag får upp när jag klickat på Nya inlägg...

Postad

Ja, det stämmer och är ett medvetet val. Tyvärr är det en någon komplex struktur på den där menyn som gör det svårt att förändra. Jag har tittat på det och ska titta på det igen, men det är svårt att lova något just nu. :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...