jck Postad 16 augusti 2010 Postad 16 augusti 2010 Det finns en liten poäng med filmen, ni kommer förstå! Allmän feedback? 0 Citera
jolt_jokern Postad 16 augusti 2010 Postad 16 augusti 2010 haha, den var rolig faktiskt, kanske väl långt intro. 0 Citera
david- Postad 16 augusti 2010 Postad 16 augusti 2010 Kunde kanske tänkt på att använda ett stilla stativ på vissa ställen där kameran för det mesta är still men ändå rör sig lite. Och försökt fått mjukare rörelser i kameran för att få en lite mer professionell känsla. Vad kostade din kamera? sjukt bra bild! 0 Citera
jck Postad 17 augusti 2010 Författare Postad 17 augusti 2010 Håller på och jobbar på en cam slide, väldigt intresserad av en faktiskt. Ger, som du säger, en mycket bättre känsla! Jag köpte min Eos för 6700 sek, dock bara huset. Jag sket i linskitet, har läst så många dåliga omdömen. Istället köpte jag till ett 50mm f 1.4, som kostade ca 3500 sek. Sen behövs även ett skapligt minneskort. Tack för feedbacken! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.