WingMAN Postad 22 december 2004 Postad 22 december 2004 Här är den, vårat 5p projekt. Filmen handlar om att campus karlshamn saknar flickor på skolan. Man får höra 3 grabbars desperata resa för att finna flickorna på annat håll, nämligen karlskrona Här är den slutgiltiga versionen! http://www.snutten.net/ted/bth/team.one-pojke.soker.flicka-en.dokumentar.om.campus.karlshamn.avi Ändringar från den som låg innan? * Introt är helt annorlunda * Färgkorrigeringar * Musiken är den slutgiltiga, det innan har mest varit test * Lite bättre klippning mellan vissa scener * Wow vi har ett slut nu =) * Eftertexter * En liten bonus på slutet ;) * Helt enkelt en kvalitetshöjning från tidigare versioner 0 Citera
WingMAN Postad 30 december 2004 Författare Postad 30 december 2004 Något litet svar borde man väl kunna få? 0 Citera
tomasz1985 Postad 30 december 2004 Postad 30 december 2004 Tankar nu fast det kommer att ta tid =) 0 Citera
Gussyl Postad 30 december 2004 Postad 30 december 2004 Snygg kvalitet på filmen. Bra kamera måste ni haft. Vilken? Ljudet också bra. Storyn ok men inte helt jättetydlig tycker jag. Killarna i soffan verkade ju vara huvudkaraktärer. Märkligt att de presenterades med namn så där en bit in i filmen. Vad tillförde de första gänget storyn? Sen var det svårt att höra vad grabben till höger i soffan säger innan man får se hur det egentligen var. Tyvärr gjorde det filmen väldigt förutsägbar. Annars tycker jag att skådespelarinsatserna var bra. Särskilt han till vänster i soffan hade ju en snustorr humor. 0 Citera
_nemo_ Postad 31 december 2004 Postad 31 december 2004 hmmm......inte precis min smak...kan tyvärr inte säga att ja gillar den, men ni ville ju ha några svar så..... 0 Citera
WingMAN Postad 13 januari 2005 Författare Postad 13 januari 2005 [citat=Gussyl]Snygg kvalitet på filmen. Bra kamera måste ni haft. Vilken? Ljudet också bra. Storyn ok men inte helt jättetydlig tycker jag. Killarna i soffan verkade ju vara huvudkaraktärer. Märkligt att de presenterades med namn så där en bit in i filmen. Vad tillförde de första gänget storyn? Sen var det svårt att höra vad grabben till höger i soffan säger innan man får se hur det egentligen var. Tyvärr gjorde det filmen väldigt förutsägbar. Annars tycker jag att skådespelarinsatserna var bra. Särskilt han till vänster i soffan hade ju en snustorr humor.[/citat] Kameran JVC DV-5000U, Ljudet bestod av en kondingmic kopplad till kameran Vi har förbättrat lite med tex namnskyltar på dom som pratar innan med texter som Barndomsvän till gurra, andraårs student på bth så man förstår att dom egentligen inte har med handlingen att göra, bara hjälpa till och bygga upp stämningen om att karlshamn är dött på flickor. Vi filmade allt med mikrofon ovanför han i mitten vilket gjorde att jag (han till vänster) och han till höger fick prata lite högre. Jag har väl en högre röst än vad han har. Du får kolla på den nya versionen och ge din uppfattning om den, om bitarna hamnar på plats nu ;) mvh ted (team.one) 0 Citera
Lyrael Postad 23 januari 2005 Postad 23 januari 2005 Schysst. Mycket bättre än de flesta projekten förra året. Men det beror nog mycket på att ni fått använda jvc kamrerna det fick aldrig vi :D Hela dokumentären är annars klockren. Mer tjejer till campus karlshamn! Inte en enda tjej i våran videogrupp. Jag tycker dock att det var lite väl gult i intervju scenerna i soffan som är emot slutet. Sen såg bakgrunden förjävlig ut vid grillen i centrum när ni filmade i skuggan. Annars var filmandet snyggt hela tiden. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.