Gå till innehåll

Resurscentrum


ungfilm

Recommended Posts

Aha, Göteborg ska ha en hel del tror jag. Bor själv där och ska få hjälp av en ungdomssatsning i Angered.

Jag vet inte exakt deras tekniska möjligheter för det ska vara ganska nytt med filmresurserna etc.

Meeths Unga Salonger kanske har något eller någon stadsdelsnämnd har ungdomsgrejer.

 

Ok inte helt organiserad information, men jag är övertygad om att om du letar så kommer det finnas i Göteborg.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag vill inte vara negativ, men jag har för mig att dessutom krävs det för det första ganska mycket erfarenhet (och jag menar inte att du INTE har det) och dessutom bidrar väl FiV mest bara med band och råd.

 

Det är vad jag har fått höra och om det är annorlunda blir jag förbannad för då hade jag direkt sökt stöd för mitt nuvarande projekt. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 månader senare...

hmm.. på tal om det.. finns det inget resurscentrum om man bor i jönköpingskrokarna? Jag var inne på någon sida för ett tag sedan och hittade något liknande, där stod det att de bland annat skulle ha en manusförfattarkurs nu i höst... men naturligtvis har jag slarvat bort länken... någon som kan hjälpa mig, allt är välkommet!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 år senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...