Gå till innehåll

Neogenesis söker folk


PeWi

Recommended Posts

Hej alla

 

Jag är en förre detta filmstudent som studerade i USA och söker lite folk i Stockholm till mitt kortfilms projekt som jag tänkte kalla Neogenesis. En sci fi/skräck film. Min ide är att göra den här kortfilmen som en fake trailer för en film som inte finns för Parallel Lines tävlingen som Phillips håller i. Har ont om tid så det är ganska brådskande att få ihop folk. Och eftersom jag är en fattig "student" så kan jag tyvärr inte betala er utan jag söker folk som älskar film och älskar att hjälpa folk och älskar att vara en del av nåt nytt som kan vara både lärorikt och kul. Ni får såklart använda filmen till er reel om ni så vill. Hoppas på att hitta några intresserade för det här. Det jag behöver är

 

Skådespelare: 3 personer

 

Huvudpersonen. Spelar ingen roll om det är en man eller kvinna. Bra på engelska. Väldigt få dialoger.

 

Ond försäljare. Spelar ingen roll om det är en man eller kvinna. Bra på engelska. Väldigt få dialoger.

 

Kompis till huvudpersonen. Spelar ingen roll om det är en man eller kvinna. Bra på engelska. väldigt få dialoger

 

Bakom kameran: 2 personer (förutom jag)

 

En person med tillgång till kamera och redigerings program, samt after effects som kan med dom här programmen. En person som kan klippa ihop snabba klipp(trailer likt) och göra den här effekten i after effect http://www.videocopilot.net/tutorial/skin_displacement/

 

Kompositör som kan få ihop coolt. Tänk i dom här banorna på musiken

och

 

Är ni intresserade, skicka mig ett mail på per.k.winnberg@gmail.com så kommer jag att berrätta mer och skicka er manuset.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...