Gå till innehåll

Vad är det för mic?


pajsarn

Recommended Posts

vad är det för stativ undrar jag? letar efter något sånt men kan inte hitta det nånstans. kan varken namnet på tillverkaren eller på modellen. tacksam för hjälp.

 

På alla bilder och filmer där micen är med på så är ju stativet med, så jag skulle tro att det ingår när man köper micen.

 

Tex

 

Länk till kommentar
Share on other sites

OK tack för hjälp så här sent grabbar men antingen har jag blivit lite knasig eller så minns jag rätt när jag kommer ihåg att jag såg ett sånt stativ i en annan tråd här som länkade till scandinavianphoto.se eller någon annan site.

 

Har kollat där men inte hittat. Är nästan helt säker det var scandinavian photo.

 

Är micen nåt att ha? kanske ska fundera på nåt sånt där kitt, kanske.

 

Yonis

Länk till kommentar
Share on other sites

OK tack för hjälp så här sent grabbar men antingen har jag blivit lite knasig eller så minns jag rätt när jag kommer ihåg att jag såg ett sånt stativ i en annan tråd här som länkade till scandinavianphoto.se eller någon annan site.

 

Har kollat där men inte hittat. Är nästan helt säker det var scandinavian photo.

 

Är micen nåt att ha? kanske ska fundera på nåt sånt där kitt, kanske.

 

Yonis

 

Kolla Vimeo länken jag skickade, han gör ett ljudtest där.

Länk till kommentar
Share on other sites

 

Vet inte jag är skeptisk till micar under ca 2000-3000 kr. Men det beror säkert på vad man ska använda den till. Personligen tror jag inte det är någon vidare ljudkvalité men säkert bättre än de flesta interna micarna.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vet inte jag är skeptisk till micar under ca 2000-3000 kr. Men det beror säkert på vad man ska använda den till. Personligen tror jag inte det är någon vidare ljudkvalité men säkert bättre än de flesta interna micarna.

 

Nu är inte min budget så jag kan lägga 2000:- och över på en mic bara sådär.

 

Det ska filmas bilar för det mesta.

 

Måste ju vara bättre än den inbyggda tycker jag.

Länk till kommentar
Share on other sites

OK tack för hjälp så här sent grabbar men antingen har jag blivit lite knasig eller så minns jag rätt när jag kommer ihåg att jag såg ett sånt stativ i en annan tråd här som länkade till scandinavianphoto.se eller någon annan site.

 

Har kollat där men inte hittat. Är nästan helt säker det var scandinavian photo.

 

Är micen nåt att ha? kanske ska fundera på nåt sånt där kitt, kanske.

 

Yonis

Du menar denna?

 

 

http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=9793327

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för sånna som dej!

 

DEt var PRECIS DEN JAG MENADE!!! Bra, jag är inte galen. Jag såg rätt.

 

Den hamnar på bokmärken nu.

 

Tack igen.

 

Yonis

 

Då hade jag fel :)

 

Den finns på kaffebrus med, 699:- inkl frakt. 650:- inkl frakt på SF.

 

/Johan

Länk till kommentar
Share on other sites

Det är det, men du får ta det lite vackert.

Ditt tonläge är inte direkt, "schysst och smart".

Det visade ju sig att du inte hade uppfattat yooonis fråga korrekt. Kommentarer som "det har vi kommit fram till redan" är inte så smarta. Speciellt inte när man tittar på tiden för posterna och inser att vi båda svarade samtidigt.

Det är ingen tävling.

 

Lugna ner dig lite.

 

/KN

 

Näe det är det inte, du är här.

Klart min tonläga inte är "shyst och smart" när du skriver så jävla dumt och påhopp mot mig!

 

Om du läser mitt inlägg igen så ser du att det är ":)" i slutet som du glömde!

Bara du ingen annan uppfattade det som negativt, jag sa bara att vi hade kommit fram till det. Och visst, jag hade inte uppfattat den rätt, och?! jag gjorde rätt för mig senare.

 

Klart det inte är en tävling!

Men tror du jag sitter och uppdaterar hela tiden eller?

Kommer det ett inlägg som jag vill och kan svara på så gör jag det med!

 

Tänk lite......

Och förstör inte tråden mer nu med dina onödiga inlägg tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...